Stickat till Desperate Housewives!

Så var det tisdag och min TV-dag =)

Jag måste ha händerna igång annars blir det en massa småätande framför TV:n. Just nu håller jag på att sticka en tröja till min minsta grabb. Jag hittade gratismönstret hos Järbo Garn fast jag valde att sticka i färgen apelsin. Är nästan klar med tröjan bara en liten arm kvar. Jag får hålla tummarna för det är mitt första mönsterstickade plagg! Den kanske ser för j**lig ut när den är ihopsydd. Mönstret hittar ni här, som en pdf-fil.





Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma

Tack för titten i min blogg :-)

2010-05-11 @ 23:18:47
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

bloglovin bloglovin