AWARD!



Titta vilken fin award jag fått från Emlou
som verkligen har en blogg jag rekommenderar varmt!

Reglerna:
* Kopiera in awardbilden i sin blogg för att visa att man fått den.
* Tacka och länka den som nominerade en - nominera sju andra bloggare och länka till dem för att sprida lite glädje.
* berätta sju intressanta saker om dig själv.

Sju intressanta (har verkligen fått mig att fundera om jag verkligen är så intressant) fakta om mig;
1. Jag har två barn, två pojkar. En är ett år och den äldsta är fyra.
2. Jag älskar att spela dataspel som tex Sims 3 eller RPG spel, men har lagt det lite på hyllan nu när jag fått barn och jag börjar tycka det är att kasta bort tid.
3. Älskar indie musik. Suede är mina absoluta favoriter genom tiderna.
4. Är stökig av mig men är väldigt organiserad inne i huvudet och har koll var jag har alla saker. Dvs, jag städar men stökar ner lika snabbt efteråt.
5. Ensamvarg, kanske inte den som söker socialt umgänge kanske mer social när jag tagit två glas vin.
6. Min sambo och jag har varit tillsammans i 7 år, men inga giftasplaner är på G.
7. Jag hatar folk som luktar svett och min klökningsreflex sätter igång för minsta lilla illaluktande doft.

Jag väljer att länka vidare min award till:
Mia stickar
Caroline's amigurumi och pysslerier
Hantverk och form
Pysseliten
Millan i gula villan
Why keep to one project
Jenns




Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack :)

Känner framförallt igen mig i "städar men stökar ner lika snabbt" :)

Snygg kudde i ett föregående inlägg!

2010-07-02 @ 09:00:58
URL: http://emiliawadenstenproject.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Vad glad jag blir =) Tack för awarden!! Och jättefin kudde på föregående inlägg! Är det du som gjort mönstret till blommorna?

2010-07-02 @ 10:01:54
URL: http://amigurumipyssel.blogspot.com
Postat av: Mia

Tackar så innerligt! Man blir så glad när man får en Award!

2010-07-02 @ 18:02:14
URL: http://miastickar.blogspot.com
Postat av: Millan

åh tack snälla du! Jättekul att få en award. Nu blir det till att klura på vad jag ska avslöja för något, så det tar nog några dagar innan jag lägger upp det på min blogg!

Ha en jätteskön helg!

Kram Millan

2010-07-03 @ 09:09:55
URL: http://millanigulavillan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

bloglovin bloglovin