Min heliga trädgårdsbok.

Jag kommer aldrig ångra att jag började föra dagbok över trädgården förra året. Boken har jag själv fixat eftersom jag är lyckosam att arbeta på ett tryckeri. Jag har tagit och skurit en rejäl bunt papper i 297x297 mm och spiralinbundit det. Jag brukar sitta och kladda i denna när jag funderar och tänker på hur fin min trädgård ska bli i framtiden. Här finns skisser, foton, illustrationer, tips, idéer och jag har t.o.m. klistrat in använda fröpåsar på växter jag brukar ta frö från och som jag lyckats med.

Ja, sicken kladdmaja jag är!


Kommentarer
Postat av: Ellinor Landmark

Boken är helt underbar!! En sån borde alla få ha <3

2012-02-28 @ 08:52:38
URL: http://originella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

bloglovin bloglovin