Nu blommar det!

Idag har det varit pyssel i trädgården. Jag har inhandlat vinsterna som jag ska fota imorgon och sedan läggas upp tillsammans med min utlottning. Jag måste tipsa om att Panduro har rea nu! Jag köpte på mig formar och betong så jag har satt lite på bränning... ska visa resultatet när det är klart.
Här kommer lite glada bilder från min trädgård. Visst blir man glad när blommorna börjar blomma =)

En av mina Bukettranunklar. Så spännande det är, eftersom jag köpte en hel påse full med lökar av alla blandade sorter på en mässa.


Krassen "Summer Carousel" jag frösådde och förkultiverade i slutet av mars, massor med knoppar. Skulle visst bli både mörkrosa och gula blommor. Endast en planta blev det av mina 5 frön. Denna vårdar jag ömt!


I år har min klematis "The President" verkligen blommat med massor av jättelika blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

bloglovin bloglovin